GEBED OM VREDE

GEBED OM VREDE🙏🏿🙇🏿🙇🏻‍♀️18 april🙇🏻‍♂️ gebedomvrede❤️🙇‍♂️RECHTVAARDIGHEID:Want Ik ben er niet blij over als iemand moet sterven, zegt de Heer. Heb dus spijt en verander, zodat jullie in leven zullen blijven. Ezechiël 18:32

donderdag 25 april 2024

Hij ziet hele gezin vrij komen van gluten allergie na gebed

HIJ ZIET HELE GEZIN VRIJ KOMEN VAN GLUTEN ALLERGIE NA GEBED 

 Fleur van 12 jaar heeft al 10 jaar last van een ernstige vorm van glutenallergie. ☺ 

 Moeder Mandy: “Het begon als baby al, maar met 2,5 jarige leeftijd werd het heel ernstig bij Fleur. Ze hield niks meer binnen. In het ziekenhuis maten ze hele hoge waarden voor glutenallergie. Echt een auto immuunziekte. Ze moest zelf aan de bijvoeding want ze was 2,5 jaar en woog nog geen 10 kilo. Door de bijvoeding ging ze nog meer spugen. Toen moest het ook maar melk-vrij, dat ging beter, later hebben we melk weer toegevoegd. Maar de glutenallergie was erg moeilijk. Ik moest heel strikt alle voeding scheiden. Van een kruimel werd ze al ziek. Dan begon ze te spugen en het stopte niet. We moesten alles heel strikt scheiden. Ik had zelf kapotte handen, omdat ik met het klaarmaken van het eten steeds mijn handen moest wassen. Ik dacht hoe moet ik mijn kids nu voeden? Je leeft eigenlijk continu met zorgen. Wat eet ze? En als je een dagje weg gaat moet je zelf eten meenemen. Spontaan ergens uiteten zat er voor ons niet bij. Ook verjaardagen en partijtjes waren erg lastig. Zelfs de afgelopen “Tiener sleep over” van de kerk moest ze een apart gourmet setje aanschaffen. Erg verdrietig allemaal. ☺

  glutenallergie 

Ook hun derde dochter Milou kreeg glutenallergie rond de leeftijd van 3 jaar.☺ 

 Milou, nu 9 jaar, kreeg glutenallergie toen ze drie was. Mandy: “Ze had een hele bolle buik en was erg dun. Ze wilde niet meer eten. Ook had ze veel buikpijn en was vaak moe.” ☺ 

 Vader Martijn en Fleur hadden besloten naar de genezingsdienst van Dylan de Bruin te gaan. Milou wilde ook graag mee en Martijn kreeg het gevoel door de Heilige Geest haar mee te nemen. Martijn: “Het zou laat worden voor haar maar het voelde echt rot als ik haar thuis zou laten.” ☺ 

 Fleur: “Toen Dylan voor mij bad kreeg ik een heel warm gevoel in mijn maag en buik.” ☺ 

 Milou: “Ik kreeg het ook warm in mijn buik en kriebels.” ☺ 

 Die avond kwamen ze thuis. “We zijn genezen nu kunnen we weer alles eten!” ☺ 

 Mandy: “Ik was meteen bezorgd: ‘wat als ze nu niet genezen waren?’ Maar probeerde het opzij te zetten.” Mandy was zelf niet in de dienst omdat ze ziek was. Maar ook voor haar bad Dylan op afstand. Mandy: “Ik voelde s’nachts mijn hele buik in beweging komen. Alsof alles gereset werd.” ☺ 

 Fleur werd de dag erna gedoopt. Na doopdienst ging ze eten en snoepen, alles ging goed tot in de avond. s’Avonds ging ze spugen, rond 23:30 hebben ze Dylan gebeld. Dylan vroeg het met Milou en Mandy was. Zij hadden nergens last van. Dylan sprak een spraak bericht in en na 2x afspelenstopte het spugen. Fleur herstelde en ze eet ze nu weer alles.☺ 

 Bekenden van de familie bellen vaak, ze kunnen het nog steeds niet geloven.☺ 

 Mandy “Opa en oma, die (nog) niet geloven, vinden dat ze nu stralen. Ze zien er echt anders uit nu. Ze zeggen dat Fleur ook rustiger in haar doen en laten.☺ 

 We hebben een keer per jaar controle in het ziekenhuis. Om de waarden te zien. En ik ben benieuwd en ook naar de blik van de dokters. Ik heb dit nodig gehad om nog dichter bij God te komen. En nu kan ik me niet meer inhouden om over Hem te vertellen.” ☺ 

 Martijn: “Ik heb een collega die mag niks meer eten. Daar vertel ik het nu ook aan. Het is ook voor jou. Ook jij kan alles eten. Eerst was hij stil en wilde hij er niks van willen weten. Maar na het zien van de website van One For Christ is hij toch geïnteresseerd. ☺ 

 Dat we nu naar de AH kunnen gaan en dat je alles kan uitkiezen. Het voelt zo bevrijdend☺ 

Mandy haar genezing is met strijd: “Soms probeert het terug te komen en dan moet ik het weer weg sturen. Ook probeerde de extreme eczeem terug te komen, maar toen Dylan de dinsdag bij ons thuis bad trok dit snel weer weg.” De donderdag was Dylan weer op huisbezoek en we baden voor de laatste keer en alle klachten zijn nu helemaal weg.☺ 

 Fleur: “Nu is mijn lievelingseten Fochaccia met mozzarella. Voorheen at ik heel weinig. Nu eet ik alles.” ☺ 

 Milou: “Sinds ik genezen ben eet ik heel graag frikandelbroodjes en melkbroodjes.” ☺ 

 Mandy: ” Ik eet nu het liefst een broodje frikandel. ☺ 

 Voor het eerst kunnen de kinderen nu op kamp bij Opwekking.Bron:revive.nl De Bijbel zegt:Hij vergeeft alles wat ik verkeerd heb gedaan. Hij geneest al mijn ziekten. Psalm 103:3.

Geen opmerkingen: