GEBED OM VREDE

GEBED OM VREDE🙏🏿🙇🏿🙇🏻‍♀️18 april🙇🏻‍♂️ gebedomvrede❤️🙇‍♂️RECHTVAARDIGHEID:Want Ik ben er niet blij over als iemand moet sterven, zegt de Heer. Heb dus spijt en verander, zodat jullie in leven zullen blijven. Ezechiël 18:32

zaterdag 20 april 2024

Politie Rene wil niks te maken hebben met religie

 

POLITIE RENÉ WIL NIKS TE MAKEN HEBBEN MET RELIGIE, MAAR DAN VERSCHIJNT JEZUS AAN HEM 

 Politieman René (45) zag religie altijd als iets wat strijd veroorzaakte en wilde er daarom niets mee te maken hebben. Totdat Jezus in zijn slaapkamer verschijnt.☺

  Renereligie 

Op een avond zit hij met zijn vrouw aan tafel. Zij zocht op Youtube en zegt ineens: “Volgens mij is het verhaal van Jezus waar.” René weet niet wat hij daarvan moest denken. Zijn vrouw zegt dat ze graag met een vriendin naar de kerk wil en wat vragen wilde stellen over haar research. René gaat mee. Het verrast hem: “Er waren heel leuke mensen en het was heel gezellig.” De teksten die worden geprojecteerd en gezongen, raken hem enorm. “Daar was ik echt verbaasd over. Waarom raakt me dit?”☺ 

 Als René uit de kerk thuiskomt, krijgt hij ineens last van enorme buikloop. “Het was niet normaal. Ik was niet ziek, voelde me niet ziek, maar ik kon niks meer. Ik was gewoon aan bed gekluisterd.”☺ 

 Op de derde dag, nog steeds in bed liggend in een aardedonkere kamer, denkt hij aan de kerkdienst en stelt zichzelf de vraag: ‘Hoe kunnen die mensen helemaal weglopen met Jezus?’ Op dat moment ziet hij aan het voeteneind van zijn bed ineens een lichtje, dat uitgroeit tot een wolk. “Mijn hele kamer was verlicht met een goudgele gloed. Ik was verbaasd natuurlijk. Ineens was er een persoon die nog meer licht gaf. Ik zag zijn contouren heel duidelijk en op het moment dat Hij verscheen, wist alles in mijn lijf: Dit is Jezus.”Bron:revive.nl Zie verhaal video:

Geen opmerkingen: